Voor DST – The Experience Agency mocht ik hun EIGEN video inspreken. Nou is het al leuk als een reclamebureau je selecteert als voice-over voor projecten van hun klanten, maar als een bureau zoals DST je stem kiest om zichzelf mee te profileren is dat best een veer in je eh… hoed. Zij kunnen immers kiezen uit een flinke kaartenbak!
Het is een speelse film geworden die ik voor de verandering onder regie van een ander heb ingesproken. Hoewel ik met de meeste teksten prima zelf overweg kan, snapte ik best dat DST zich in dit geval graag met de opname bemoeide. Samen hebben we zo er een heel warm, vriendelijk en charmant verhaal van gemaakt, als u het mij vraagt.
Het is trouwens wel grappig dat in de video het theater The Dome van de Floriade 2012 in Venlo te zien is, ook een produktie die ik in heb mogen spreken.
Heeft u ook plannen voor een bedrijfsfilm, commercial of iets aparts zoals een gesproken jaarverslag of een interne trainingsvideo en moet daar een goede stem bij? Bel of mail me gerust!