Bij MCN Montage wilden ze graag een nette stem om de telefoon op te nemen. Ik maakte een eerste versie, maar die was iets té vriendelijk. ‘Het zijn hier wel allemaal kerels hoor, het mag best wat zakelijker’ schreef mijn contactpersoon Jeannette terug na de eerste levering van de eerste files.
Geen probleem natuurlijk: als ik een offerte afgeef voor het inspreken van een telefooncentrale, voicemail of antwoordapparaat, dan is dat all-in. Dus geen gezeur, we gaan door tot het goed is! Mist er een zinnetje, moet het bij nader inzien toch anders of komt er net een week later een nieuwe monteur in dienst die ook een eigen voicemail moet? Ik doe niet moeilijk!
Een voorbeeldje:
Maar eh… het kán dus vriendelijker 😉
Wilt u ook een nette, zakelijke of persoonlijke voicemail? Bel of mail me!
Hoi Martijn,
Kom je zomaar tegen als ik ff nakijk hoe het met onze zoekwoorden gaat. Leuk dat je naar ons teruglinkt.
Ik wil je nogmaals danken voor het fijne contact en ben helemaal blij met het resultaat (niet te “warm”, lekker zakelijk ;)) en we krijgen leuke reacties.
Ik kan je van harte aanbevelen, zeker omdat je nog steeds geen rekening hebt gestuurd!! Stuur of mail je hem nog even?
Jeannette
(Rekening is inmiddels verzonden hoor, reken maar van yes! – MW)